Home / Ειδήσεις / Hyundai Tucson 2021: Με πολλαπλές υβριδικές αρετές και σχεδιαστική τόλμη

Hyundai Tucson 2021: Με πολλαπλές υβριδικές αρετές και σχεδιαστική τόλμη

Το Tucson υποδέχεται την τέταρτη κατά σειρά γενιά του η οποία, χάρη σε μια σειρά εκτεταμένων τεχνολογικών αναβαθμίσεων αποκτά έναν σαφώς πιο upmarket χαρακτήρα τον οποίο οι Κορεάτες φρόντισαν να περιβάλλουν και με μια τολμηρή αισθητική.

Εμπνευσμένο από το εξίσου τολμηρό σχεδιαστικά Vision T concept, το Tucson φροντίζει να κάνει αισθητή την παρουσία του με την πρώτη ματιά χάρη σε μια λαμπερή γρίλια με παραμετρικό σχεδιασμό και πλήρως ενσωματωμένα LED ημέρας που γίνονται ορατά μόνο όταν το αυτοκίνητο βρίσκεται εν κινήσει.

Με αντίστοιχη τόλμη έχουν σμιλευτεί και τα πλευρικά πάνελ που βρίθουν από ακμές και πτυχώσεις ενώ την χάραξη οροφής, ιδωμένη από το πλάι διατρέχει μια γραμμή χρωμίου που αυξάνει σε πλάτος στην τρίτη κολώνα, τονίζοντας το αθλητικό παράστημα του κορεατικού SUV.

Στο πίσω τμήμα ξεχωρίζει το κάτι παραπάνω από χαρακτηριστικό μοτίβο των φωτιστικών σωμάτων με την οριζόντια LED γραμμή που διατρέχει όλο το πλάτος της θύρας αποσκευών και τα σφηνοειδή φώτα που μιμούνται την παραμετρική αισθητική της γρίλιας αλλά και το design της  σκούρας επιφάνειας του πίσω προφυλακτήρα.

Ενδεικτικό της έμφασης που έχει δοθεί στη λεπτομέρεια είναι ότι ο πίσω υαλοκαθαριστήρας φιλοξενείται κάτω από το spoiler προκειμένου να μην αλλοιώνει το οπτικό αποτέλεσμα του πίσω τμήματος.

Εκτός από την πιο επιβλητική του εμφάνιση, ελέω σχεδίασης, αξίζει να σημειωθεί επίσης ότι το κορεατικό SUV έχει αυξήσει οριακά τις διαστάσεις του κατά μήκος και κατά πλάτος, προσθέτοντας παράλληλα 1,0 εκ. στο μεταξόνιό του. Σε συνάρτηση με την πιο αποδοτική διάταξη που απορρέουν από τις βελτιώσεις στο πλαίσιο, τα παραπάνω μεταφράζονται σε επιπλέον χώρο 2,6  εκ. για τα κάτω άκρα των επιβατών του πίσω καθίσματος ενώ ο χώρος αποσκευών ξεκινά από τα 620 λίτρα για τις δικίνητες εκδόσεις.

Στα στοιχεία της εξωτερικής του εμφάνισης, αξίζει να σημειωθεί επίσης ότι το νέο Tucson θα είναι διαθέσιμο με τροχούς από 17 έως 19 ίντσες ενώ οι δυνητικοί ιδιοκτήτες του θα έχουν τη δυνατότητα επιλογής ανάμεσα σε εννέα αποχρώσεις για το εξωτερικό σε συνδυασμό με μαύρη οροφή.

Αναλόγως ριζική είναι και η αναμόρφωση του εσωτερικού όπου εκτός από το ολοκαίνουριο design το οποίο ευνοεί την καλύτερη ορατότητα, η Hyundai υπόσχεται σημαντική αναβάθμιση στα υλικά. Αντιστοίχως ισχύει και για τον ψηφιακό εξοπλισμό με κυρίαρχες δύο οθόνες 10,25 ιντσών για τον πίνακα οργάνων και το infotainment. To τελευταίο ενσωματώνει Android Auto και Apple CarPlay ενώ στο τεχνολογικό παλμαρέ του Tucson συγκαταλέγεται και μια νέα εφαρμογή η οποία συνεργάζεται με το σύστημα πλοήγησης και εφόσον ο οδηγός παρκάρει σε διαφορετικό σημείο από τον τελικό προορισμό του αποστέλλει στο κινητό του τις οδηγίες για την ταχύτερη ολοκλήρωση της διαδρομής πεζή. Φυσικά στις λειτουργίες του συστήματος πλοήγησης συγκαταλέγονται επίσης σύστημα live parking και ενημέρωσης για τις συνθήκες κυκλοφορίας σε πραγματικό χρόνο.

Φυσικά, ο συνδυασμός infotainment και πλήκτρων αφής για τον χειρισμό των περιφερειακών συστημάτων έχει εξαλείψει πλήρως τους φυσικούς διακόπτες στην κεντρική κονσόλα ενώ, χαμηλότερα ο παραδοσιακός επιλογέας ταχυτήτων έχει αντικατασταθεί από ένα κομψότερο που υπακούει στην τεχνολογία shift by wire.

Εξίσου σημαντικές είναι οι αλλαγές που έχουν συντελεστεί και στην γκάμα κινητήρων με την ηλεκτροκίνηση να εισέρχεται εμφατικά στο οπλοστάσιο του Tucson.

Αναλυτικότερα, εφαλτήριο για την γκάμα αποτελεί turbo κινητήρας βενζίνης 1,6 λίτρου με ισχύ 150 ίππων σε συνδυασμό με μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων, διαθέσιμος σε δικίνητες ή τετρακίνητες διαμορφώσεις ο οποίος δίνει τη σκυτάλη σε δύο εκδόσεις ήπιας υβριδικής τεχνολογίας. Αμφότερες αξιοποιούν τον παραπάνω κινητήρα επικουρούμενο από ηλεκτρικό κύκλωμα 48 Volt, προσφέροντας ισχύ 150 ή 180 ίππων και τη δυνατότητα επιλογής τετρακίνησης. Επίσης, οι δυνητικοί ιδιοκτήτες του Tucson θα μπορούν να επιλέξουν κιβώτιο διπλού συμπλέκτη επτά σχέσεων ή το νέο εξατάχυτο  χειροκίνητο κιβώτιο Intelligent Manual Transmission της Hyundai το οποίο αν και φέρει τη λέξη Manual στον τίτλο του δεν συνοδεύεται από συμπλέκτη.

Στην συνέχεια και θα υπάρξει και diesel έκδοση η οποία επίσης θα επωφελείται από ήπια υβριδική τεχνολογία και αναμένεται να αποδίδει 136 ίππους.

Εξίσου δεδομένη είναι και η παρουσία μιας  υβριδικής έκδοσης στην γκάμα η οποία θα αξιοποιεί τον turbo κινητήρα 1,6 λίτρου σε συνδυασμό με ηλεκτρικό μοτέρ και μπαταρίες 1,49 KWh, αποδίδοντας συνδυαστικά 230 ίππους και προσφέροντας επίσης την επιλογή τετρακίνησης ενώ έχει ήδη δρομολογηθεί για το 2021 και plug-in υβριδική έκδοση.

Στο πλαίσιο ολιστικής αναβάθμισης του Tucson και της έμφασης που δίνεται στις εναλλακτικές, οι ιδιοκτήτες τους θα έχουν επίσης τη δυνατότητα να διαλέξουν ανάμεσα σε δύο επιλογές για την ανάρτηση, μια «απλή» και μια με ηλεκτρονικά ελεγχόμενα και ενεργά αμορτισέρ η οποία θα προσφέρει δύο διαμορφώσεις αναλόγως και την επιλογή του προγράμματος οδήγησης.

Στα συστήματα υποβοήθησης συνυπολογίστε την παρουσία του συστήματος ημιαυτόνομης οδήγησης Highway Drive Assist το οποίο επιταχύνει και φρενάρει αυτόματα ακολουθώντας τη ροή, διατηρώντας παράλληλα το αυτοκίνητο στην ενδεδειγμένη πορεία χάρη στο Lane Follow Assist, εντός της λωρίδας κυκλοφορίας το οποίο λειτουργεί και ανεξάρτητα και από την ενεργοποίηση του παραπάνω συστήματος. Στο ίδιο πλαίσιο διατίθεται και το Remote Parking Assist το οποίο δυνητικά θα μπορεί να φέρει το αυτοκίνητο στον οδηγό του από θέση στάθμευσης.

Πηγή

About ingr