Home / Προτεινόμενα / Τι είναι τα Google Posts στα αποτελέσματα αναζήτησης;

Τι είναι τα Google Posts στα αποτελέσματα αναζήτησης;

Τι λέει αυτός που ψάχνετε

Οι υποψήφιοι των αμερικανικών εκλογών 2016 απευθύνονται πρώτοι στους Αμερικανούς που τους αναζητούν στο google.com, αφού η Google τους επιτρέπει να αναρτούν τα λεγόμενα Google Posts αμέσως σε όσους ψάχνουν κάτι σχετικό με τη μηχανή της.

Η υπηρεσία αναμένεται να απευθυνθεί μελλοντικά σε περισσότερα δημόσια πρόσωπα και οργανισμούς. Δοκιμές διεξάγονται και με δημοσιεύσεις από μικρές επιχειρήσεις, τουλάχιστον όταν η αναζήτηση γίνεται με παράμετρο τη γεωγραφική θέση.

Προς το παρόν, τα Google Posts είναι λιγοστά και ως εκ τούτου, δυσεύρετα. Η Google καλεί από το google.com/posts όσους ενδιαφέρονται να μπουν σε λίστα αναμονής για να μιλήσουν με το δυνητικό κοινό.

Τα Google Posts δεν προέρχονται από το δικτυακό τόπο του υποψηφίου, του δημόσιου προσώπου ή της επιχείρησης που χρησιμοποιεί την πλατφόρμα. Η Google τους δίνει πρόσβαση σε ένα σύστημα δημοσίευσης απευθείας στους διακομιστές της μηχανής της, προσθέτοντας τη χρονική σήμανση σε κάθε post. Τα post αυτά εμφανίζονται απευθείας, και σε σημαίνουσα θέση προβολής, στα αποτελέσματα. Δεν μπαίνουν στο ευρετήριο της μηχανής της Google ώστε να είναι αναζητήσιμα και δεν εμφανίζονται στα αποτελέσματα ανταγωνιστικών μηχανών αναζήτησης. Επίσης, μπορούν να μοιραστούν σε διάφορα μέσα, όπως το Facebook, το Twitter κ.ά. απευθείας από τη σελίδα των αποτελεσμάτων του Google.

Η υπηρεσία που φανερά πλέον μελετά η Google μοιάζει ως ένα ακόμα προϊόν προώθησης που μάλλον θα κεντρίσει το ενδιαφέρον των δυνητικά διαφημιζόμενων στο μέσο -η μηχανή αναζήτησης αποτελεί για πολλούς το σημείο αφετηρίας για την πλοήγησή τους στον παγκόσμιο ιστό και η εμφάνιση αποκλειστικά διαθέσιμου περιεχομένου από το ίδιο το πρόσωπο που αφορά η αναζήτηση έχει ενδιαφέρον.

Από την άλλη, η αναζήτηση προϊόντων και υπηρεσιών και εμφάνιση «ζωντανών μηνυμάτων» υπό μορφή απευθείας δημοσιευμάτων στα αποτελέσματα αναζήτησης τελεί υπό την απειλή του spam. Όσο πιο έντονος είναι ο ανταγωνισμός στην εκάστοτε αγορά τόσο περισσότερα Google Posts μπορεί να προβάλλονται στη διακεκριμένη θέση και αυτό μπορεί να κουράσει τους χρήστες της μηχανής ή να τους μάθει να αγνοούν τα Google Posts.

Πάντως, προς το παρόν ελάχιστες είναι οι μαρτυρίες για Google Posts από επιχειρήσεις -σε μια τέτοια περίπτωση, ο χρήστης έψαχνε για ένα δακτυλίδι αρραβώνων στο Μπούφαλο όταν είδε να ξεχωρίζουν οι προτάσεις τριών+ επιχειρήσεων που είχαν δημοσιεύσει κάτι σχετικό πριν από 1 ή 2 ημέρες, σε μορφή Google Posts.

In.gr Τεχνολογία

About Kostas Athanasoulis