Home / ΔΙΕΘΝΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ / «Πάγωμα» των διαφημίσεών τους προς το Twitter συνιστά μεγάλη διαφημιστική τους πελάτες της

«Πάγωμα» των διαφημίσεών τους προς το Twitter συνιστά μεγάλη διαφημιστική τους πελάτες της

Ο όμιλος διαφήμισης και μάρκετινγκ Omnicom Group Inc συνέστησε στους πελάτες του να διακόψουν τις δαπάνες τους στο Twitter βραχυπρόθεσμα, σύμφωνα με πληροφορίες του Reuters.
Η Omnicom εξυπηρετεί περισσότερους από 5.000 πελάτες σε 70 χώρες, συμπεριλαμβανομένων των McDonald’s Corp  και Apple. Το υπόμνημα δεν ανέφερε ονομαστικά τους πελάτες και δεν είναι σαφές αν κάποιοι έχουν διακόψει τις διαφημιστικές δαπάνες στο Twitter.

Η κίνηση, που αναφέρθηκε για πρώτη φορά από τον ιστότοπο τεχνολογικών ειδήσεων The Verge, υπογραμμίζει τον αυξανόμενο σκεπτικισμό μεταξύ των οργανισμών και των εμπορικών σημάτων σχετικά με το μέλλον του ιστότοπου micro-blogging μετά την εξαγορά του, ύψους 44 δισ. δολ. από τον Elon Musk.
Ο διευθύνων σύμβουλος της Tesla κατηγόρησε ομάδες πολιτικών δικαιωμάτων πως πιέζουν τους διαφημιστές να μποϊκοτάρουν το Twitter, σε μια ««μαζική» πτώση των εσόδων μέχρι ο Musk να διευκρινίσει πώς θα ελέγξει την παραπληροφόρηση και τη ρητορική μίσους σε αυτό.

«Η ικανότητα του Twitter να διατηρήσει το προηγούμενο επίπεδο των μέτρων ασφάλειας και αποτελεσματικότητας της μάρκας του φαίνεται να παρεμποδίζεται στο άμεσο μέλλον», σύμφωνα με το υπόμνημα. «Ενώ η OMG πιστεύει ότι αυτό είναι απίθανο να οδηγήσει σε ένα σημαντικά υψηλότερο περιβάλλον κινδύνου για τους διαφημιζόμενους, ο κίνδυνος να συσχετιστεί με μη ασφαλές περιεχόμενο θα μπορούσε να αυξηθεί και ως εκ τούτου θα πρέπει να λαμβάνεται υπόψη όταν αποφασίζεται η χρήση της πλατφόρμας».
Επισημαίνεται ότι οι πωλήσεις διαφημίσεων αντιπροσώπευαν πάνω από το 90% των εσόδων του Twitter κατά το δεύτερο τρίμηνο.
Τον περασμένο μήνα, η αμερικανική αυτοκινητοβιομηχανία General Motors Co δήλωσε ότι είχε σταματήσει προσωρινά την πληρωμένη διαφήμιση στο Twitter.
moneyreview.gr

Ακολουθήστε το Money Review στο Google News

Πηγή

About moneyreview