Home / Ειδήσεις / Ο «γκόμενος» της Προέδρου, το βιολάκι του Καβάκου και το μίσος που σκοτώνει την Ελλάδα

Ο «γκόμενος» της Προέδρου, το βιολάκι του Καβάκου και το μίσος που σκοτώνει την Ελλάδα

Πόσο μίσος. Πόση αναλγησία, κουτσομπολιό σε επίπεδο δολοφονίας χαρακτήρων; Πόσες νεοελληνικές παθογένειες που όχι μόνο δεν αλλάζουν με το πέρασμα των χρόνων αλλά επιδεινώνονται με «όπλο» τα social media;Δύο περιστατικά, από τα δεκάδες που συμβαίνουν καθημερινά και προκαλούν σχόλια στο διαδίκτυο, είναι ιδανικά για να αντιληφθούμε ότι η ελληνική κοινωνία είναι βαριά άρρωστη.Όχι από τον κοροναϊό και τα lockdown. Ούτε από την πολυετή οικονομική κρίση. Αλλωστε, η φτώχεια καλύτερο άνθρωπο σε κάνει, όχι σκατόψυχο.Η ελληνική κοινωνία είναι βαριά άρρωστη από το μίσος, από τον διχασμό, την έλλειψη ανεκτικότητας στην άποψη του άλλου.Πάσχει από την αδυναμία του ενός να σεβαστεί την ελευθερία του άλλου, τη ζωή του άλλου, τις επιλογές του.Το ένα περιστατικό είναι η παρέλαση και η παρουσία της Προέδρου της Δημοκρατίας.Η πρώτη γυναίκα στο ανώτατο πολιτειακό αξίωμα, μια αξιοσέβαστη δικαστικός καριέρας, ένας άνθρωπος χαμηλών τόνων, προοδευτικός, με καθαρό λόγο κι όχι με επικοινωνιακές πομφόλυγες και υπερφίαλες δηλώσεις προκειμένου να χτίσει πολιτικό μέλλον.Η Κατερίνα Σακελλαροπούλου δεν αρέσει σε πολλούς. Γιατί δεν είναι πολιτικός, γιατί είναι πολύ δεξιά για τους αριστερούς, πολύ προοδευτική για τους ακροδεξιούς.Γιατί έχει γάτα, γιατί φοράει περίεργα παπούτσια κι αίφνης… γιατί έχει «γκόμενο».Ναι, έγινε ο κακός χαμός από διάφορους συντηρητικούληδες της άκρας δεξιάς που δεν ανέχονται ότι η Πρόεδρος δεν είναι παντρεμένη. Που τον έχει… αστεφάνωτο, όπως έγραψαν.Και που -τι ύβρις- τον πήρε τον «γκόμενο» στην παρέλαση και προσέβαλε τα ιερά και τα όσια της πατρίδας. Προσέβαλε τον… στράτευμα, υποβίβασε τις Ενοπλες Δυνάμεις γιατί του «απέδωσαν» τιμή, είπαν άλλοι.Αθλιοι, κακόμοιροι, σκατόψυχοι τύποι έστησαν στον τοίχο μια πετυχημένη γυναίκα, την Πρόεδρο της χώρας που με τη θέση που πήρε τιμά όλες τις γυναίκες που έχουν χίλια δίκια να διαμαρτύρονται για διακρίσεις.«Επρεπε να τον παντρευτεί, δεν είναι πράγματα αυτά, είναι ντροπή», είπαν κι άλλοι «κυρ Παντελήδες» της κακιάς ώρας, μόνο και μόνο για λίγα «κλικ» δημοσιότητας και για λίγα ψηφαλάκια από το ακροδεξιό τους ακροατήριο.Όμως, αρκετά μεγάλο μέρος του κόσμου επικροτεί τη σκατοψυχιά, το μίσος για ό,τι δεν είναι ίδιο με το δικό τους πρόγραμμα, με τη δική τους εικόνα για τη ζωή.Δεν είδαν ότι ο σύντροφος της κ. Σακελλαροπούλου είναι ένας αξιοπρεπής άνθρωπος, ένας σπουδαίος νομικός, ένας παραστάτης στη ζωή της Προέδρου της Δημοκρατίας που δεν παρεμβαίνει, δεν προκαλεί.Είναι απλά ο «γκόμενος», ο «αστεφάνωτος» και δεν έχει καμιά θέση στην… άγια ελληνική οικογένεια.Και με αυτά τα μυαλά θα πάμε μπροστά. Θα φτιάξουμε μια κοινωνία πιο ανεκτική και με λιγότερο μίσος.Με αυτά τα μυαλά θα παλέψουμε για ίσα δικαιώματα των γυναικών; Ετσι θα αγωνιστούμε για την εξάλειψη της βίας, για την ανάδειξη της γυναίκας σε θέσεις που αξίζουν χωρίς διαχωρισμούς και διακρίσεις;Πόσο αστείο να κάνουν κριτική όσοι γράφουν ή μιλάνε και βγάζουν χολή… Αυτοί που θέλουν μια κοινωνία σαν τα μούτρα τους να κάνουν μαθήματα συμπεριφοράς…Το δεύτερο περιστατικό έχει να κάνει με την παρουσία του παγκοσμίου φήμης Ελληνα βιολονίστα, Λεωνίδα Καβάκου στη δεξίωση για τον εορτασμό των 200 χρόνων από την ελληνική Επανάσταση.Ενας σπουδαίος καλλιτέχνης, που τιμά την πατρίδας μας και που σαν κι αυτόν δεν έχουμε πολλούς, επιλέχθηκε γι’ αυτήν την τόσο σπουδαία ημέρα.Αλλά είχε κάνει κι ένα λάθος στο παρελθόν. Είπε ότι ένας λόγος που έφυγε από την Ελλάδα ήταν και η περίοδος διακυβέρνησης του ΣΥΡΙΖΑ. «Μου δημιουργούσε τεράστια δυστυχία αυτή η αισθητική με αρνητικό πρόσημο…», είχε πει παλιότερα και κάποιοι θυμήθηκαν ότι είναι… αντιΣΥΡΙΖΑ και τον κρέμασαν στα μανταλάκια.Τόλμησαν να επιλέξουν έναν σπουδαίο Ελληνα να παίξει με το βιολί του; Δεν ρώτησαν τα troll που επιστρατεύτηκαν για να τον «δολοφονήσουν».«Πήρε πολιτική θέση, άρα πρέπει να δεχθεί την κριτική», είπαν κάποιοι πιο προσεκτικοί, πιο δημοκράτες.Αλλά οι περισσότεροι τον «ξέσκισαν». «Τώρα που έφτιαξε η αισθητική στη χώρα γύρισε;» «Εχει καβαλήσει το καλάμι, είναι ελίτ, είναι από τους άριστους», είπαν οι άλλοι, τα πιο σκληροπυρηνικά «πιστόλια».Ολοι αυτοί που μπερδεύουν ακόμη το βιολί με το σαξόφωνο, που δεν έχουν ακούσει ούτε μια φορά τον Καβάκο, που δεν έχουν διαβάσει ούτε μια κριτική για τον σπουδαίο αυτόν Ελληνα, άρχισαν το κουτσομπολιό.Αυτοί που προσκυνούν ψευτόμαγκες πολιτικούς, κουτσαβάκηδες της κακιάς ώρας επειδή τα «λένε χύμα», αλλά κι επειδή υπηρετούν τη χειρότερη μορφή του νεοαυριανισμού.Πώς να μη φύγει κι αυτός και όλοι οι σπουδαίοι από αυτή τη χώρα που δε σέβεται ούτε τα αυτονόητα;Που επιλέγει τους ανθρώπους ανάλογα με την πολιτική τους τοποθέτηση κι όχι με βάση την καριέρα τους, ή τι έχουν προσφέρει στην Ελλάδα;Τα ίδια δεν έκαναν και με τον Τσιτσιπά; Τα ίδια και χειρότερα δεν είπαν για τον «μαύρο» Αντετοκούνμπο;Χολερικοί τύποι, δήθεν πατριώτες, Ελληναράδες της τζάμπα μαγκιάς και της κρυφής «ταυτότητας» του πληκτρολογίου.Κομπλεξικοί οι περισσότεροι ή πληρωμένα πιστόλια του ενός ή του άλλου στρατοπέδου.Δεν είσαι δεξιός; Είσαι… κάπως προοδευτικός; Θα σε τσακίσουμε.Είσαι δεξιός, είσαι σοβαρός και δεν είσαι μάγκας με τα λεφτά και τον κόπο των άλλων;Είσαι οικογενειάρχης αλλά με κοινωνική προσφορά που δεν την διαφημίζεις;Είσαι πετυχημένος στο χώρο σου, έχεις κάνεις καριέρα;Α, αυτά είναι χολέρα.Ετσι, δεν πάει μπροστά ο τόπος. Η χώρα δεν μπορεί να αντέχει δεκαετίες διχασμού. Δεν μπορεί η κοινωνία να λειτουργεί με ακραία οπαδικά χαρακτηριστικά και με τα πιστόλια έξω από τα θηκάρια.Η πατρίδα χρειάζεται ομόνοια, σεβασμό στον άλλο, κοινά οράματα και αγωνίες για τον τόπο, κοινούς αγώνες για την πρόοδοι.Δεν χρειάζεται μίσος και μίζερους ανθρώπους. Αυτοί πρέπει να απομονωθούν. Γράψτε το σχόλιό σας Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσειςΔείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο Share AA Σχετικά άρθρα: ➤ Λεωνίδας Καβάκος : «Θλίψη, αηδία, οργή και ντροπή για τα έκτροπα στη Νέα Σμύρνη» ➤ Ελληνική Επανάσταση: Συγκίνηση από τη μεγαλειώδη παρέλαση ➤ Το δάκρυα της Σακελλαροπούλου

Πηγή

About ingr