H σειρά εικόνων που αναδύθηκε στο διαδίκτυο αποτυπώνοντας την τελική μορφή του 400 Ζ με την μορφή επίσημων σκίτσων δεν αφήνει αμφιβολίες για την αισθητική του νέου Z car το οποίο θα μείνει πιστό μέχρι κεραίας στο πρωτότυπο Z Proto που ανέλαβε να το συστήσει.

Όπως και στην περίπτωση του concept car, η τελική εκδοχή του 400 Ζ δείχνει να ενσωματώνει «κρίσιμα» στοιχεία από την πενηντάχρονη πορεία του μοντέλου τιμώντας την ιστορία του. Στα χαρακτηριστικά σχεδιαστικά «στιγμιότυπα» συγκαταλέγονται η χάραξη της οροφής και κυρίως το τελείωμά της, σε συνάρτηση με την τρίτη κολώνα που παραπέμπουν στις πιο πρόσφατες ενσαρκώσεις του Z car, τα 350Ζ και 370Ζ.

Στο μπροστινό τμήμα ξεχωρίζουν οι λανθάνοντες κύκλοι των φωτιστικών σωμάτων που πλαισιώνουν μια επιβλητική γρίλια και σε συνδυασμό με την χαρακτηριστική V πτύχωση του καπό  δημιουργούν την ίδια αισθητική εντύπωση με το αρχέτυπο Fairlady Z του 1969 σε μια σύγχρονη προσέγγιση.

Στο πίσω τμήμα, τα φωτιστικά σώματα θυμίζουν ξεκάθαρα το 370Ζ όπως εξάλλου ισχύει και για τις χειρολαβές των θυρών.

Με δεδομένη την πιστότητα των λεπτομερειών στις επιταγές του concept car, το 400Ζ αναμένεται να διατηρήσει ακριβώς τις ίδιες διαστάσεις με το Ζ Proto, έχοντας 4,382 μ. μήκος, 1,85 μ. πλάτος και 1,31 μέτρα ύψος, όντας δηλαδή σημαντικά φαρδύτερο (+12 εκ.) και οριακά χαμηλότερο από το 370Ζ.

Σε ό,τι αφορά τον κινητήρα, επί του παρόντος δεν υπάρχουν σαφή στοιχεία πέρα από την τοποθέτηση ενός βελτιωμένου διπλά υπερτροφοδοτούμενου V6 o οποίος θα συνεργάζεται με ένα μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων όπως επιβάλλει η παράδοση.

Αυτό που επίσης θα πρέπει να θεωρείται δεδομένο είναι ότι η έκδοση παραγωγής θα ακολουθήσει αυτούσια τα σχεδιαστικά πρότυπα του εσωτερικού του Z Proto Concept το οποίο, υπενθυμίζεται, διέθετε ψηφιακό πίνακα οργάνων σε οθόνη 12,3 ιντσών και μια στοχοπροσηλωμένα σπορ σχεδιαστικό ύφος σε κάθε πτυχή του.

Δυστυχώς εξίσου δεδομένο θα πρέπει να θεωρείται ότι το 400Ζ δεν πρόκειται να διαβεί τα ευρωπαϊκά σύνορα μιας και η Nissan έχει αποκλείσει το ενδεχόμενο λόγω των αυστηρών προδιαγραφών που αφορούν τις εκπομπές ρύπων και που θα καθιστούσαν την παρουσία του ιαπωνικού sportscar στην Ευρώπη, επιχειρηματικά ασύμφορη.

Γράψτε το σχόλιό σας

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο