Home / Ειδήσεις / Ελλάδα: Πιτσαρία αποζημίωσε πελάτισσα για σπασμένο δόντι

Ελλάδα: Πιτσαρία αποζημίωσε πελάτισσα για σπασμένο δόντι

Πόσο στοίχισε στην πελάτισσα – και κατ΄ επέκταση – στην αλυσίδα γνωστής πιτσαρίας ένα κουκούτσι ελιάς; Ο ρόλος του Συνήγορου του Καταναλωτή

Μία παράξενη υπόθεση χειρίστηκε και επέλυσε με επιτυχία ο “Συνήγορος του Καταναλωτή”. Η ανεξάρτητη αρχή δέχθηκε καταγγελία από καταναλώτρια για βλάβη που της είχε προκληθεί από την κατανάλωση πίτσας που είχε παραγγείλει από γνωστή αλυσίδα πίτσας.

Συγκεκριμένα, η καταναλώτρια,  τραυμάτισε το δόντι της από κουκούτσι ελιάς. Για την αποκατάσταση της ζημίας που υπέστη, απαιτήθηκαν, κατά τους ισχυρισμούς της, οδοντιατρικές εργασίες ύψους 1.500 ευρώ.

Η Αρχή προχώρησε σε διαμεσολάβηση και αφού διαπιστώθηκε και αναγνωρίστηκε ότι η βλάβη που υπέστη η καταναλώτρια προκλήθηκε από το ακατάλληλο προϊόν που χρησιμοποίησε η επιχείρηση εστίασης, η τελευταία αποδέχθηκε το αίτημα της καταναλώτριας και της κατέβαλε αποζημίωση ύψους 1.500 ευρώ.

Σύμφωνα με όσα ανέφερε στο news247 η Αναπληρώτρια Συνήγορος του Καταναλωτή, κα. Αθηνά Κοντογιάννη, το περιστατικό συνέβη στην Αθήνα και η όλη διαδικασία κράτησε περίπου τρεις μήνες. Η επωνυμία της αλυσίδας δεν δημοσιοποιείται από την πλευρά του Συνήγορου του Καταναλωτή, για την προστασία της φήμης, καθώς υπήρξε απόλυτα συνεργάσιμη ως προς την υπόθεση αλλά και για την δέσμευση της για αποφυγή παρόμοιων περιστατικών στο μέλλον.

Συγκεκριμένα δεσμεύθηκε να προβαίνει σε έλεγχο όλων των προσφερόμενων από αυτήν προϊόντων ελιάς, σε συνεργασία με τον προμηθευτή της, καθώς και ότι επέστησε την προσοχή του προσωπικού της, ώστε να αποφευχθεί στο μέλλον ανάλογη περίπτωση πρόκλησης ζημίας.

Πηγή:News247.gr

About Vassilis Batzis

Vassilis Batzis