Home / Αυτοκίνητο / Porsche 718 Boxster 2016: Ενδίδοντας στη γοητεία των τεσσάρων κυλίνδρων

Porsche 718 Boxster 2016: Ενδίδοντας στη γοητεία των τεσσάρων κυλίνδρων

Η γερμανική φίρμα αποκαλύπτει την νέα Boxster η οποία, ξανασυστήνεται ως 718 Boxster -και 718 Boxster S-, αποτίοντας φόρο τιμής, στην 718 του 1957 οι οποίες εξασφάλισαν στην Porsche την νίκη στον 24ωρο αγώνα αντοχής του Le Mans «φορώντας» τετρακύλινδρο κινητήρα.
718 Porsche Boxster S
718 Porsche Boxster S
718 Porsche Boxster S
718 Porsche Boxster S

Έτσι, εκτός από τα νέα της ιστορικά διακριτικά η Boxster υποδέχεται για πρώτη φορά στην ιστορία της τετρακύλινδρους κινητήρες οι οποίοι της εξασφαλίζουν και μεγαλύτερη αποδοτικότητα και περισσότερη ισχύ.

Αναλυτικότερα, τη βασική έκδοση εξοπλίζει ένας επίπεδος turbo τετρακύλινδρος κινητήρας με χωρητικότητα 2,0 λίτρων ο οποίος αποδίδει 300 ίππους και 380 Νm ροπής, μεγέθη που υπερέχουν κατά 35 ίππους και 100 Nm ροπής έναντι του V6 των 2,7 λίτρων που εξόπλιζε την μέχρι σήμερα γνωστή εκδοχή της.

Την ισχυρότερη 718 Boxster S εφοδιάζει ένας επίσης τετρακύλινδρος turbo με χωρητικότητα 2,7 λίτρων, απόδοσης 350 ίππων και 420 Nm ροπής, δηλαδή μεγέθη που καθιστούν την έκδοση επίσης κατά 35 ίππους και κατά 60 Nm ροπής ισχυρότερη σε σχέση με το παρελθόν.

Σε ό,τι αφορά τις επιδόσεις, η 718 Boxster S σε συνδυασμό με το PDK κιβώτιο διπλού συμπλέκτη και το σπορ εξοπλιστικό πακέτο Sport Chrono Package επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα σε 4,2 δευτερόλεπτα ενώ η μέγιστη ταχύτητά της, ανέρχεται σε 285 χλμ./ώρα.

Αντιστοίχως η βασική έκδοση, επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα σε 4,7 δευτερόλεπτα ενώ η μέγιστη ταχύτητά της διαμορφώνεται σε 275 χλμ./ώρα.

Αμφότερες οι εκδόσεις της νέας 718 Boxster προσφέρουν βελτιωμένη αποδοτικότητα κατά 13% με την «απλή» να απαιτεί 6,9 λίτρα καυσίμου ανά 100 χλμ. και την S 7,3 λίτρα/100 χλμ. ενώ οι αντίστοιχες τιμές εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα περιορίζονται σε 158 γρ./χλμ. και σε 167 γρ./χλμ. αντίστοιχα.

Τις προδιαγραφές της νέας 718 Boxster συμπληρώνουν αισθητικές διαφοροποιήσεις με κυρίαρχο το «αρρενωπότερο» μπροστινό τμήμα με τις μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα τα νέας σχεδίασης bi-xenon φωτιστικά σώματα με τα ενσωματωμένα LED ημέρας. Την εικόνα συμπληρώνουν τα ανασχεδιασμένα κατώτερα πλευρικά τμήματα, οι επίσης μεγαλύτερες πλευρικές εισαγωγές αέρα, ενώ πίσω κυριαρχούν τα νέας σχεδίασης LED φωτιστικά σώματα.

Το εσωτερικό δεν διαφοροποιείται πολύ από την μέχρι σήμερα γνωστή εικόνα του μοντέλου, διαθέτοντας ωστόσο ένα νέο τιμόνι και ανασχεδιασμένο ταμπλό με στρογγυλούς αεραγωγούς και όπου ενσωματώνεται το αναβαθμισμένο σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης της φίρμας, Porsche Communication Management.

auto.in.gr

About admin

admin