Home / Αυτοκίνητο / Audi A8 2017: Τεχνολογικό «φεστιβάλ»

Audi A8 2017: Τεχνολογικό «φεστιβάλ»

Η γερμανική φίρμα δίνει το στίγμα ορισμένων καινοτόμων τεχνολογιών που θα κάνουν την εμφάνισή τους στη νέα γενιά του Α8 και θα του δώσουν τη δυνατότητα να ανταγωνιστεί επί ίσοις όροις τις ναυαρχίδες του γερμανικού ανταγωνισμού όταν λανσαριστεί από το 2017.

Έτσι, μεταξύ των τεχνολογιών που θα ενταχθούν στο νέο Α8 θα είναι το σύστημα αυτόνομης οδήγησης της Audi, η δυνατότητα χειρισμού ορισμένων λειτουργιών του infotainment με ένα νεύμα του χεριού του οδηγού, ενώ οθόνες και φωτισμός θα βασιστούν στην τεχνολογία OLED.

Νέα θα είναι φυσικά και η σχεδιαστική προσέγγιση, καθώς το Α8 θα είναι το πρώτο μοντέλο που θα υπακούσει στο νέο κώδικα της φίρμας όπως παρουσιάστηκε στο Audi Prologue Concept, στην έκθεση του Los Angeles και φέρει την υπογραφή του νέου επικεφαλής σχεδιασμού της Audi, Marc Lichthe, ενώ ως τεχνολογικό επιστέγασμα η ναυαρχίδα της Αudi θα εξοπλίζεται με διπλά υπερτροφοδοτούμενους κινητήρες που θα αξιοποιούν ηλεκτροκίνητο turbo.

«Το Α8 θα ενσαρκώσει τη νέα γενιά κάθε επιτυχημένου οχήματος που έχει κατασκευάσει η Audi και έτσι αυτό που προσπαθούμε είναι να αναζητήσουμε εκείνες τις τεχνολογίες του μέλλοντος που θα έχουν νόημα για τους πελάτες μας, να εντοπίσουμε τι περιμένουν αλλά και πώς θα καταφέρουμε να τους εκπλήξουμε ευχάριστα», τονίζει ο επικεφαλής τεχνολογικής εξέλιξης στη γερμανική φίρμα, Dr. Ulrich Hackenberg, προσθέτοντας ότι: «η επόμενη ημέρα τεχνολογίας αιχμής θα ενσωματωθεί στο νέο Α8».

Μέχρι στιγμής, είναι γνωστό ότι η ναυαρχίδα της γερμανικής φίρμας θα εξοπλίζεται με σύστημα αυτόνομης οδήγησης το οποίο με τη συνδρομή αισθητήρων μεγάλης εμβέλειας που θα λειτουργούν όπως τα ραντάρ, 12 υπερηχητικών αισθητήρων, σαρωτών laser και μιας σειράς από κάμερες υψηλής ανάλυσης θα μπορεί να αποτυπώσει με ακρίβεια τον περιβάλλοντα χώρο του αυτοκινήτου και να αναλάβει τον έλεγχο σε ταχύτητες έως 60 χλμ/ώρα. διευκολύνοντας ιδιαίτερα σε έντονες συνθήκες κυκλοφορίας.

Η δεύτερη καινοτομία στη λίστα του εξοπλισμού του Α8 θα αφορά τα φωτιστικά σώματα επιβεβαιώνοντας την πεποίθηση της Audi ότι το 90% των καινοτομιών στην αυτοκινητοβιομηχανία θα προέλθει από τα ηλεκτρονικά συστήματα. Έτσι, μπορεί η τεχνολογία φωτιστικών σωμάτων Matrix LED να είναι σχετικά καινούρια η Audi ετοιμάζεται να γράψει το επόμενο κεφάλαιο.

«Δουλεύουμε ήδη για την ενσωμάτωση OLED», σημειώνει ο Ricky Hudi επικεφαλής εξέλιξης ηλεκτρονικών συστημάτων στην Audi, αναφέροντας ότι η νέα αυτή τεχνολογία «θα μας δώσει τη δυνατότητα για νέους τρόπους έκφρασης και διαφοροποίησης».
Όπως αποκαλύπτει ο ίδιος, αρχικά, το πεδίο εφαρμογής των OLED θα είναι οι ψηφιακές οθόνες του αυτοκινήτου οι οποίες θα αποτελούν το επίκεντρο των συστημάτων ψυχαγωγίας και ενημέρωσης.

Το τελευταίο θα προσφέρει τη δυνατότητα χειρισμού επιλεγμένων λειτουργιών με ένα νεύμα του χεριού του οδηγού.

Όπως αναφέρει χαρακτηριστικά ο R.Hudi «εργαζόμαστε ήδη σε ένα νέο σύστημα ελέγχου με αισθητήρες κίνησης στο εσωτερικό του θαλάμου», και το οποίο θα επιτρέπει στον οδηγό να ρυθμίζει τον κλιματισμό, να απαντά στο κινητό του, να ρυθμίζει την ένταση του ηχοσυστήματος και να αλλάζει σταθμούς στο ραδιόφωνο είτε μέσω της κεντρικής οθόνης αφής είτε κινώντας απλά το χέρι του.

Οι τεχνολογικές καινοτομίες δεν θα περιοριστούν ωστόσο αποκλειστικά στα gadget του αυτοκινήτου καθώς το νέο Α8 θα αξιοποιήσει την τεχνολογία e-turbo η οποία έγκειται σε ένα ηλεκτροκίνητο υπερσυμπιεστή.

«Προετοιμάζουμε ήδη την παραγωγή αντίστοιχων συστημάτων τα οποία θα λανσαριστούν στο Α8 αλλά θα περάσουν και σε άλλα μοντέλα στο μέλλον», αποκαλύπτει U. Hackenberg για το e-turbo.

Επιπλέον, όπως είναι γνωστό το Α8 το οποίο θα έχει ως αφετηρία την νέα αρχιτεκτονική MLB αναμένεται να περιορίσει το βάρος του έως και κατά 200 κιλά κάτι που σε συνδυασμό με τους νέους V6 και V8 κινητήρες αναμένεται να έχει θεαματικά αποτελέσματα σε ό,τι αφορά τη σχέση ισχύος-αποδοτικότητας.

Παράλληλα, δεδομένη θα πρέπει η παρουσία μιας plug-in υβριδικής έκδοσης στην γκάμα του νέου Α8 όπως επιβάλλει η στρατηγική της γερμανικής φίρμας που προβλέπει μια αντίστοιχη έκδοση για κάθε μοντέλο της στο μέλλον.

 

πηγή:http://auto.in.gr/news/world/article/?aid=1500000289#ref=newsroombox

About basilis progressive

basilis progressive