Home / Ειδήσεις / Νέα σελίδα ανοίγει ο όμιλος ΟΤΕ

Νέα σελίδα ανοίγει ο όμιλος ΟΤΕ

Στην καθιέρωση μιας ενιαίας εμπορικής ονομασίας προχωρά ο Όμιλος ΟΤΕ καθώς πολύ σύντομα, πιθανόν μέσα στον επόμενο μήνα, η ένωση των δύο γνωστών μαρκών, του ΟΤΕ και της COSMOTE, θα δημιουργήσει τη νέα κοινή μάρκα COSMOTΕ.

Με πράσινο και μπλε χρώμα, που θα αναδεικνύει τον ΟΤΕ, η νέα μάρκα θα «ντύνει» όλα τα προϊόντα και τις υπηρεσίες του ομίλου σε σταθερή, κινητή τηλεφωνία, καθώς και το Ιnternet.

Για την νέα εμπορική στρατηγική του Ομίλου, ο κ. Ζαχαρίας Πιπερίδης, Chief Operating Officer Ομίλου ΟΤΕ εξηγεί στο ΑΠΕ ΜΠΕ τα οφέλη τόσο για τον καταναλωτή όσο και για την εταιρεία και τους εργαζομένους της.

Επισημαίνει πως «οι πελάτες γίνονται πιο απαιτητικοί, θέλουν τις καλύτερες δυνατές τιμές για τις καλύτερες υπηρεσίες και επιθυμούν να έχουν ένα σημείο αναφοράς, ώστε όταν το αναζητήσουν για εξυπηρέτηση ή τεχνική βοήθεια, να γνωρίζουν ότι είναι ένα. Λειτουργικό και αποτελεσματικό». Πρόκειται για μια απόφαση «που είναι σύμφωνη με τις τάσεις της αγοράς διεθνώς» και ξεκαθάρισε πως δεν υπάρχει «καμία αλλαγή για τους εργαζόμενους», αφού δεν αφορά σε νομική ενοποίηση.

About m bonsu