Home / Αυτοκίνητο / Μια ευφυής ιδέα για να μη μείνεις στο πουθενά (video)

Μια ευφυής ιδέα για να μη μείνεις στο πουθενά (video)

Ένα τετρακίνητο όχημα μπορεί θεωρητικά να πάει παντού. Αν όμως κολλήσει, θα είναι κάπου στο πουθενά και τίποτα γωνία. Τι κάνεις τότε;

Οι φίλοι των εκτός δρόμου εξορμήσεων γνωρίζουν ότι η αντιπαράθεση με τα φυσικά στοιχεία χρειάζεται, εκτός από ικανότητες, αρκετά στοιχεία εξοπλισμού που βοηθούν την κακιά στιγμή. Ωστόσο πολλές φορές κοστίζουν πανάκριβα, ενώ, ταυτόχρονα, μπορεί να απαιτούν και τροποποιήσεις στο αυτοκίνητο, να προσθέτουν βάρος και να επηρεάζουν την αεροδυναμικής. Κλασικό παράδειγμα ο «εργάτης», ένα βαρούλκο δηλαδή που τοποθετείται στο εμπρός μέρος των 4Χ4. Όταν επέλθει κόλλημα πέραν πάσης διαφυγής, αυτός φροντίζει για την έλξη του οχήματος μέχρι του σημείου που θα ανακτήσει και πάλι την πρόσφυση.

Ωστόσο ο εργάτης έχει όλα τα παραπάνω προβλήματα και ένα ακόμα, πιο σημαντικό. Δεν τοποθετείται σε light τετρακίνητα, δηλαδή στα περισσότερα SUV. Τα οποία όμως κάλλιστα μπορούν σε κάποια εκτός δρόμου εξόρμηση, να βρεθούν σε ανάλογα δύσκολη θέση ή και χειρότερη από ένα καθαρόαιμο 4Χ4.

Τη λύση σε όλα τα παραπάνω προβλήματα έρχεται να δώσει μια πραγματικά ευφυής ιδέα από την Αυστραλία, που ονομάζεται The Bush Winch. Πρόκειται μια προσθήκη στους βασικούς κινητήριους τροχούς του οχήματος, η οποία τους μετατρέπει σε βαρούλκο ή ένα «παθητικό» εργάτη αν προτιμάτε και το αυτοκίνητο ξεκολλά εύκολα από την παγίδα του.

Το μόνο που έχει να κάνει ο ιδιοκτήτης είναι να τοποθετήσει τα ειδικά μακρύτερα μπουλόνια στον τροχό, πάνω στα οποία πακτώνεται ένας ατσάλινος κύλινδρος μικρότερης διαμέτρου αυτό αυτή του τροχού. Τοποθετώντας τον πολύ λεπτό και ανθεκτικό ιμάντα σε ένα σταθερό σημείο, συνήθως δέντρο, ο κύλινδρος μέσω του τροχού περιστρέφεται, ο ιμάντας μαζεύεται συμπαρασύροντας το αυτοκίνητο και τα πάντα εξελίσσονται ιδανικά.

Τουλάχιστον αυτό δείχνει το σχετικό video, για το πώς μπορεί κανείς να αποφύγει την τοποθέτηση ενός «εργάτη» εκατοντάδων ευρώ κόστους και δεκάδων κιλών βάρους, έχοντας το ίδιο αποτέλεσμα με ένα σύστημα που πιάνει ελάχιστο χώρο στο πορτ μπαγκάζ του αυτοκινήτου. Έξυπνο, αλλά επιφυλασσόμαστε για το αν λειτουργεί όπως φαίνεται.

πηγή : gazzetta.gr

About Kostas Athanasoulis