Home / Internet / Γιατί το Facebook στέλνει τώρα μεγαλύτερη επισκεψιμότητα σε δικτυακούς τόπους ειδήσεων από το Google

Γιατί το Facebook στέλνει τώρα μεγαλύτερη επισκεψιμότητα σε δικτυακούς τόπους ειδήσεων από το Google

Γιατί το Facebook στέλνει τώρα μεγαλύτερη επισκεψιμότητα σε δικτυακούς τόπους ειδήσεων από το Google

Τπ Google εξακολουθεί να είναι η πιο επισκέψιμη ιστοσελίδα στον κόσμο. Αλλά όταν πρόκειται για την οδήγηση της κυκλοφορίας σε ειδησιογραφικούς δικτυακούς τόπους ενημέρωσης, το Facebook είναι πλέον ο ξεκάθαρος νικητής, σύμφωνα με την εταιρία αναλυτικών στοιχείων Parse.ly.

Το Facebook αντιπροσώπευει σχεδόν το 43% της κίνησης στα δικά του ειδησιογραφικά σάιτ ενημέρωσης – ένα δίκτυο που περιλαμβάνει πάνω από 400 καταστήματα όπως Mashable, Reuters και The Atlantic – σύμφωνα με την νέα αρίθμηση από Parse.ly. Στέλνει 6 δισεκατομμύρια προβολές σελίδων και πάνω από 1 δισεκατομμύριο μοναδικούς επισκέπτες στις ιστοσελίδες που ελέγχει.

Η Google, εν τω μεταξύ, οδήγησε μόνο το 38% της κυκλοφορίας στις περιοχές των μέσων ενημέρωσης.

Για να είμαστε σαφείς, η Google εξακολουθεί να είναι η κορυφαία πηγή παραπομπής, όταν πρόκειται για την αναζήτηση και τη συνολική παραπομπές κυκλοφορία Ιστού. Αλλά το Facebook έχει πλέον το πλεονέκτημα, όταν πρόκειται για τις παραπομπές σε δικτυακούς τόπους για μέσα μαζικής ενημέρωσης.

Η σημασία του Facebook ως ένα online οδηγός της κυκλοφορίας των μέσων ενημέρωσης έχει αυξηθεί δραματικά κατά τη διάρκεια των τελευταίων 18 μηνών. Τον Ιανουάριο του 2014 το Facebook αντιπροσώπευαν μόλις το 20% του συνόλου της κίνησης στο δίκτυο των χώρων μέσα ενημέρωσης. Αυτός είναι ένας αριθμός που έχει διπλασιαστεί τους τελευταίους 18 μήνες.

Η αυξανόμενη σημασία του Facebook ως οδηγός της κυκλοφορίας δεν πρέπει να αποτελεί έκπληξη στους δικτυακούς τόπους των μέσων ενημέρωσης, πολλοί από τους οποίους παρακολουθούν εκ του σύνεγγυς την κυκλοφορία τους και τις πηγές της. Η ίδια η Google πρέπει να γνωρίζει τη λυπηρή αυτή πραγματικότητα για την ίδια από το Google Analytics. Η βάση των χρηστών του κοινωνικού δικτύου έχει μεγαλώσει σημαντικά – είναι τώρα 1.490.000.000 και ανεβαίνει – έτσι έχει τη δύναμή του ως πλατφόρμα διανομής περιεχομένου.

Η τρέχουσα πραγματικότητα ταιριάζει απόλυτα με το μακροπρόθεσμο δεδηλωμένο στόχο CEO του Facebook Mark Zuckerberg για την εταιρεία του: «Στόχος μας είναι να οικοδομήσουμε την τέλεια εξατομικευμένη εφημερίδα για κάθε άτομο στον κόσμο”.

Γι ‘αυτό, τον Μάιο, το Facebook εισήγαγε το νέα λειτουργία που ονόμασε Άμεσα άρθρα (Instant Articles). Σύμφωνα με την πρωτοβουλία αυτή έχει το Facebook φιλοξενεί περιεχόμενο από κάποιους εκδότες, συμπεριλαμβανομένων των New York Times, το NBC, Buzzfeed, BBC News και τον Guardian. Το περιεχόμενο παρουσιάζεται εγγενώς μέσω του app του Facebook – για το iPhone προς το παρόν, τουλάχιστον – αντί οι χρήστες να κάνουν κλικ σε έναν εξωτερικό σύνδεσμο.

Το Facebook δεν έχει αποκαλύψει ακόμα στατιστικά στοιχεία για το πως προχωρά η νέα λειτουργία Instant Articles και αν αποδίδουν μέχρι στιγμής με τους χρήστες, ή εάν οποιοδήποτε από τα χρήματα αλλάζουν χέρια ακόμα. Αλλά δεδομένων τρίτων, όπως ότι από Parse.ly περαιτέρω πυρομαχικών στην εκστρατεία του Facebook που υποδηλώνει ότι, είτε μας αρέσει είτε όχι, σε απευθείας σύνδεση οι εκδότες χρειάζονται το κοινωνικό δίκτυο, αν θέλουν να φτάσουν όσο το δυνατόν μεγαλύτερο αριθμό των χρηστών του.

About admin