Home / Τουρισμός / Διεθνής καμπάνια για την ανάδειξη της Χαλκιδικής

Διεθνής καμπάνια για την ανάδειξη της Χαλκιδικής

Με κεντρικό μήνυμα «Mirage in the Med» πραγματοποιήθηκε με τη συμμετοχή τοπικών φορέων και μέσων ενημέρωσης, η παρουσίαση της νέας, διεθνούς καμπάνιας που υλοποιείται σε συνεργασία με τον Τουριστικό Οργανισμό Χαλκιδικής.

Προβάλλοντας τη γεωγραφική της θέση, τη φυσική της ομορφιά και τα μοναδικά χαρακτηριστικά της, η νέα καμπάνια τοποθετεί στρατηγικά τη Χαλκιδική, ως τον εξωτικό παράδεισο στο «κατώφλι» της Ευρώπης.

Η ανάδειξη της Χαλκιδικής υλοποιείται μέσα από ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα προβολής, το οποίο περιλαμβάνει ψηφιακή προώθηση μέσω κοινωνικών δικτύων, digital media, video campaign, προώθηση προσφορών ξενοδοχείων του προορισμού και ειδικές δημοσιογραφικές αποστολές στοχεύοντας στη δημιουργία και αναπαραγωγή θετικής δημοσιότητας σε επιλεγμένες αγορές-στόχους όπως Γερμανία, Τουρκία, Βέλγιο, Ολλανδία και Βαλκάνια.

Την εκδήλωση χαιρέτησαν η υφυπουργός Εσωτερικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης (Μακεδονίας-Θράκης), κα Μαρία Κόλλια-Τσαρουχά, ο Αντιπεριφεριάρχης Χαλκιδικής και Θεματικός Αντιπεριφερχιάρχης Τουρισμού της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, κ. Γιάννης Γιώργος και ο Πρόεδρος του ΣΕΤΕ, κ. Ανδρέας Ανδρεάδης, ενώ με την παρουσία τους τίμησαν την εκδήλωση: η Πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Πιερίας, κα Ευαγγέλια Λάμπρου-Ξυπτερά, μέλη της Ένωσης Ξενοδόχων Χαλκιδικής, μέλη της Ομοσπονδίας Ενοικιαζόμενων, η Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου του Δήμου Νέας Προποντίδας, κα Πελαγία Ιορδανίδου, εκπρόσωποι των Δήμων της Χαλκιδικής και σπουδαστές του δημοσίου ΙΕΚ Νέων Μουδανιών.

Ο Τουριστικός Οργανισμός Χαλκιδικής με τη σημερινή παρουσίαση της καμπάνιας δίνει το στίγμα ότι μόνο με συνέργειες, εξωστρέφεια και στρατηγική μπορεί ένας προορισμός και η χώρα μας να πρωταγωνιστήσει στο παγκόσμιο τουριστικό γίγνεσθαι.

Η νέα καμπάνια αναδεικνύει τη μοναδικότητα της περιοχής σε πολλά επίπεδα, έχοντας δημιουργήσει μια ισχυρή κι ανταγωνιστική τοποθέτηση της Χαλκιδικής για το κοινό της Ευρώπης. Μέσα από τη χρήση σύγχρονων και διαδραστικών εργαλείων επικοινωνίας, προβάλλουμε τη Χαλκιδική, έναν προορισμό εξωτικής ομορφιάς, στις πιο σημαντικές αγορές της Ευρώπης με τη δύναμη της εικόνας και των νέων τεχνολογιών.


Πηγή: http://www.newsbeast.gr/travel/nea/arthro/818861/diethnis-kabania-gia-tin-anadeixi-tis-halkidikis-/

About totritomati

totritomati